BLOG

Dlaczego jakość dźwięku w nagraniach ma znaczenie? Przewodnik po standardach audio dla projektów multimedialnych

Profesjonalne nagrania lektorskie – od materiałów wideo promujących marki, przez podcasty, aż po wystąpienia online i materiały e-learningowe – nieustannie ewoluują w stronę coraz lepszego dopasowania do oczekiwań odbiorców. W [...]

Tworzenie i wykorzystywania audiobooków w promocji firmowej

Nagrywanie audiobooków to innowacyjna metoda promocji, która rewolucjonizuje marketing firmowy. Ta forma komunikacji otwiera nowe horyzonty w budowaniu relacji z klientami i kreowaniu wizerunku marki. W tym artykule odkryjemy, jak [...]

Jak podłożyć głos do filmu?

Zależy Ci na warstwie dźwiękowej w Twoim materiale wideo i zastanawiasz się, jak podłożyć głos do filmu? W tym poradniku przedstawimy Ci kilka sposobów, dzięki którym film będzie przyjemniejszy w [...]

Sound branding – czym jest?

Sound branding to skuteczny sposób na kreowanie wizerunku marki i zwiększenie sprzedaży. Wykorzystuje elementy dźwiękowe do działań marketingowych oraz zwiększenia zapamiętywalności wśród konsumentów. Czym jest sound branding, jak wykorzystać go [...]

Jak wybrać dobre studio lektorskie?

Chcesz przygotować profesjonalną reklamę radiową i nie wiesz jak wybrać dobre studio lektorskie? Co właściwie znaczy "dobre", czyli jakie kryteria oceny przyjąć, żeby zdecydować się na owocną współpracę? Podpowiadamy! Jak [...]

Jak zostać lektorem audiobooków?

Gdy czytasz książkę na głos, wiele osób Cię chwali? Zastanawiasz się jak zostać lektorem audiobooków? Jesteś w doskonałym miejscu! Przejdź do lektury i przekonaj się, że dobrze brzmiącym głosem można [...]

Jak stworzyć skuteczną reklamę radiową?

Reklamy radiowe towarzyszą nam każdego dnia – w pracy, w aucie czy komunikacji miejskiej. Niewiele osób jednak wie, jak napisać reklamę oraz co decyduje o jej skuteczności. Przeczytaj ten artykuł, [...]

Czy da się zarabiać własnym głosem?

Masz radiowy głos, doskonale radzisz sobie z jego modulacją i zastanawiasz się, czy da się zarabiać własnym głosem? Takie umiejętności są na wagę złota! Charakterystyczna barwa głosu jest pożądana nie [...]

Explainer video – jak zrobić to dobrze?

Profesjonalnie przygotowany explainer video może być jedną z mocniejszych stron Twojej oferty! Specjaliści określą dobre explainer videos za silne, oddziałujące dobrze na odbiorców narzędzie sprzedaży. Zanim jednak dowiesz się, jak [...]

Panele akustyczne – jak są zbudowane i do czego służą?

Każdego dnia z wielu stron docierają do nas różnorodne dźwięki - hałas samochodów zza okna, gwar dobiegający z placu zabaw, dzwonek telefonu... Przez nadmiar dźwięków czasem trudno się skupić na [...]

Jak stworzyć dobry IVR? Poznaj kilka trafnych porad!

IVR to interaktywne menu głosowe, które może odciążyć konsultantów i wspomóc ich w codziennej pracy. Chcesz wiedzieć, jak stworzyć dobry IVR? Aby narzędzie mogło być naprawdę funkcjonalne, trzeba spełnić szereg [...]

Adaptacja akustyczna domowego studia nagrań – na co zwracać uwagę?

Marzysz o swoim własnym domowym studiu nagrań? Podpowiadamy, jak je zrobić. Pamiętaj, że cenną cegiełką do sukcesu, oprócz izolacji dźwięku, będzie adaptacja akustyczna pokoju. Sprawdź, jak wygłuszyć pokój do nagrywania [...]

Film promocyjny – sposób na zwiększenie rozpoznawalności!

Sposoby na promocję firmy są różne: aktywność marki w social mediach, podcasty, strona internetowa, płatne kampanie, reklama dźwiękowa, telewizyjna… Receptą na sukces może być film promocyjny, który nie tylko pomoże [...]

Spot reklamowy – o czym należy pamiętać?

Spot reklamowy to coś więcej niż tradycyjna reklama. Jest nie tylko zachętą do sprzedaży określonego produktu lub usługi, ale również elementem do kształtowania wizerunku marki, zdobycia zaufania klientów oraz stworzenia [...]

Reklama w telewizji, radiu czy Internecie – co wybrać?

Skuteczna reklama powinna informować, przekonywać i przypominać. Nie dziwi więc fakt, że firmy stosują różne rodzaje reklamy i prześcigają się w nowych pomysłach na zaprezentowanie produktu lub usługi. Najczęściej wykorzystywane [...]

Wady i zalety reklamy radiowej

Jakie wady i zalety reklamy radiowej można wyróżnić i kiedy warto z niej skorzystać? Pytania te zadają sobie często przedsiębiorcy poszukujący właściwego dla swojej działalności marketingu. Reklama radiowa niezmiennie cieszy [...]

Efekty dźwiękowe w reklamach radiowych – wpływ na słuchacza

Jak to się dzieje, że niektóre reklamy radiowe zapadają w pamięć tak bardzo, że łapiesz się na ich mimowolnym nuceniu? To skutecznie dobrane efekty dźwiękowe w reklamach sprawiają, że stają [...]

Porady jak odróżnić amatora od profesjonalnego lektora?

Lektor profesjonalny a amator - jaka jest między nimi różnica? Coraz więcej osób przekonanych o swoim dobrym wokalu, chciałaby podkładać głos do filmów, reklam czy bajek. Jednak czy sam „fajny [...]

Czym są profesjonalne nagrania lektorskie i gdzie można je wykorzystać?

Chcesz uatrakcyjnić prezentację, kanał na YouTube, podcasty lub ofertę firmy? Przydadzą się profesjonalne nagrania lektorskie. Na czym polegają oraz jak skutecznie je wykorzystać, by przekuć potencjał w sukces? Czym są [...]

Jak nagrywać podcasty? Poznaj wskazówki!

Szukasz nowych dróg dotarcia do swoich klientów i zastanawiasz się, jak nagrać podcast? W takim razie nasz artykuł z pewnością przypadnie Ci do gustu! Przygotowaliśmy w nim szereg przydatnych informacji, nie [...]

Jak wygląda praca lektora radiowego?

Zastanawiasz się nad tym, jak wygląda praca lektora radiowego? Wydaje Ci się, że to idealna ścieżka kariery, którą chcesz podążyć? A może po prostu często słyszysz, że masz fajny głos [...]

Mikrofon pojemnościowy a dynamiczny – który lepszy do nagrań w studiu?

Mikrofon pojemnościowy, a może dynamiczny? Nie wiesz, który model wybrać, aby osiągnąć wymarzony efekt? Postaramy się pomóc. Specjalnie z myślą o osobach, takich jak Ty przygotowaliśmy artykuł o tym, czy [...]

Jak zostać lektorem? Cechy lektora filmowego i radiowego

Nie raz słyszałeś, że masz dobry głos? Zastanawiasz się w związku z tym, jak zostać lektorem radiowym lub filmowym? A może zawsze marzyłeś o tym, aby czytać książki i brać [...]

13 porad – o czym należy pamiętać nagrywając dźwięk?

Ledwo słyszalne dialogi w filmie lub nagraniu mogą zabić przyjemność z jego oglądania! To częsty błąd, szczególnie u początkujących twórców. O czym pamiętać nagrywając dźwięk, aby się przed nim ustrzec? [...]

Explainer video co to jest i do czego służy?

"Explainer video - co to jest?!" przebiega Ci przez myśl, gdy słyszysz to obco brzmiące hasło? Przygotowaliśmy wpis, w którym wyjaśniamy (cóż za zbieg okoliczności!) czym jest, do czego służy [...]

Treść zapowiedzi telefonicznej – co powinna zawierać?

Myślisz nad wprowadzeniem w swojej firmie systemu IVR? Przygotowaliśmy dla Ciebie wpis na temat: zapowiedź telefoniczna - co powinna zawierać? Dzięki temu dowiesz się jak prawidłowo skonstruować tego typu nagranie, [...]

Ile kosztuje reklama w radiu?

Zastanawiasz się nad tym, le kosztuje reklama w radiu? To problem bardziej skomplikowany niż mogłoby się wydawać, ponieważ cena może zależeć od bardzo wielu czynników. Postaramy się przedstawić, co będzie [...]

Co to jest postprodukcja dźwięku?

To dzięki niej dobrze słyszymy dialogi w ulubionym filmie. Mało kto jednak wie, że to właśnie jej zasługa. Tą cichą bohaterką jest postprodukcja dźwięku - co to jest, dlaczego jest [...]

Jak napisać scenariusz spotu radiowego?

Reklamy są wszędzie wokół nas - w radiu, telewizji, Internecie. Skupmy się na tych pierwszych. Jak powstaje dobry spot radiowy - scenariusz, który zaciekawi odbiorców i skłoni ich do zakupu? [...]

IVR – co to jest?

Spotkałeś się kiedyś ze skrótem IVR? Jeśli nie, koniecznie zapoznaj się z tym wpisem blogowym. Dowiesz się z niego co to jest system IVR i jakie korzyści może przynieść Ci […]

Jak głos w reklamie dźwiękowej wpływa na chęć zakupu produktu?

Zastanawiasz się jaki może być wpływ głosu na zakup produktu i czy to w ogóle ma jakiekolwiek znaczenie? Odpowiedź na te pytania jest twierdząca. Często nawet nie zdajemy sobie z [...]

Dlaczego reklamy śpiewane wpadają w ucho?

Jak stworzyć reklamę, która wpadnie w ucho? Zastanów się ile spotów telewizyjnych lub radiowych pamiętasz, a teraz pomyśl w ilu z nich znajdowała się chwytliwa melodia lub piosenka. Zapewne odpowiedź [...]

Jingiel reklamowy – jak go wykorzystać do promocji usługi

Ciekawa muzyka do intra lub prezentacji może sprawić, że lepiej zapadnie ona w pamięć osób, które usłyszą naszą reklamę. Promocja produktu przez jingiel reklamowy to doskonały sposób, aby wyróżnić swoją [...]

Skuteczna reklama radiowa – wykorzystaj bank głosów!

Jeśli chciałbyś stworzyć skuteczną reklamę radiową, która zachęci przyjaznym głosem lektora oraz przekonującym przekazem, zachęcamy do współpracy z naszym profesjonalnym studiem nagraniowym. Naszym atutem jest bogaty bank głosów, w którym [...]

Jaki głos wybrać do reklamy radiowej?

Brzmienie ma znaczenie. Wybór odpowiedniego głosu do reklamy radiowej to już połowa sukcesu. Jak to zrobić skutecznie, tak by otrzymać profesjonalne spoty radiowe, które na długo zostaną w pamięci słuchacza. [...]

Domowe studio nagraniowe – jak zrobić?

Jesteś typem samouka? Chcesz zaaranżować domowe studio nagraniowe? W takim razie w pierwszej kolejności będziesz potrzebował przestrzeni oraz odpowiedniego sprzętu. Ponadto, pierwszy i najważniejszy punkt przy budowaniu studia to: akustyka [...]

Ile kosztuje nagranie lektora?

Nagrania lektorskie są najczęściej wykorzystywane przy takich realizacjach jak reklamy radiowe i telewizyjne, prezentacje multimedialne, centrale telefoniczne czy szkolenia audio. Ile kosztuje nagranie lektora i gdzie najlepiej go szukać, te [...]

Jak powstają reklamy radiowe?

Reklama radiowa to jedna z popularniejszych form przekazu medialnego. Zanim jednak z odbiornika popłynie melodyjny głos, który skutecznie przekona do danego produktu czy usługi, trzeba wykonać poważną pracę. Jak powstają [...]

Jak wybrać dobrego lektora?

Wybór dobrego lektora to pewne wyzwanie. W końcu od tej decyzji w dużej mierze zależy jakość całego nagrania. Czym się kierować podczas wyboru i na co zwrócić szczególną uwagę, tak [...]

Co to jest bank głosów?

Bank głosów to oryginalna nazwa dla funkcjonalnego i intuicyjnego systemu, w którym możesz znaleźć setki głosów lektorskich, zarówno damskich, jak i męskich. W profesjonalnym banku głosów dostępne są głosy polskie [...]