Brzmienie ma znaczenie. Wybór odpowiedniego głosu do reklamy radiowej to już połowa sukcesu. Jak to zrobić skutecznie, tak by otrzymać profesjonalne spoty radiowe, które na długo zostaną w pamięci słuchacza. O tym poniżej.
Różne branże, różne głosy
Wybór lektora w dużej mierze wynika z tego, czego dotyczy reklama radiowa. Przykładowo, do nagrania, które ma zachęcać do zakupu ziół i herbatek na uspokojenie najbardziej odpowiedni będzie miękki, niski i kojący głos, zarówno damski, jak i męski. Z kolei w reklamie narzędzi do domowych napraw o wiele bardziej sprawdzi się pewny i zdecydowany głos męski. Jeśli chcesz zyskać szeroki wybór głosów, a dzięki temu precyzyjnie wybrać taki, który będzie najlepiej pasował do Twojego spotu radiowego, warto zgłosić się do profesjonalnego studia realizacji dźwięku. Dysponują one bankiem głosów, który tworzony jest przez doświadczonych lektorów, spośród których wielu ma bardzo charakterystyczną barwę głosu, na długo zapadającą w pamięć. Sprawdzone studio nagraniowe, które tworzy nie tylko kreatywne spoty radiowe, ale także nagrania do reklam TV, szkolenia audio czy powitania telefoniczne do centrali IVR, to xvoice.pl.
Profesjonalna reklama radiowa na czas
Jeśli zależy Ci na chwytliwej reklamie radiowej dobrym pomysłem jest też współpraca z lektorem o rozpoznawalnym głosie. Polecane studia nagraniowe często mają w swojej bazie głosy popularnych aktorów czy spikerów radiowych. Warto jednak pamiętać, że sam głos to nie wszystko. W większości przypadków liczy się także czas. W studiu nagraniowym xvoice.pl możesz liczyć na szybką i terminową realizację zlecenia, a także na korzystną cenę.