Ciekawa muzyka do intra lub prezentacji może sprawić, że lepiej zapadnie ona w pamięć osób, które usłyszą naszą reklamę. Promocja produktu przez jingiel reklamowy to doskonały sposób, aby wyróżnić swoją ofertę na tle innych i sprawić, że stanie się ona bardziej rozpoznawalna, niezależnie od tego czy jest produktem czy usługą. Muzyka do radiowej prezentacji produktu to potężne narzędzie, którego rolę w budowaniu wizerunku wykorzystuje wiele firm – kilka nutek pozwoli na skojarzenie przez klientów melodii z naszą ofertą. W tym blogu poruszamy temat jingli reklamowych oraz tego jak skutecznie można je wykorzystać do promocji.

Muzyka do radiowej prezentacji produktu – co to jest jingiel reklamowy?

Jingiel jest niedługim dźwiękiem, wykorzystywanym zarówno w programach radiowych i telewizyjnych. To muzyka do intra w formie krótkiej, zapadającej w pamięć melodyjki lub sloganu. Ich zadaniem jest wzmocnienie kojarzenia i zapamiętywania produktu lub usługi – melodie zapadają w pamięć lepiej niż sam tekst. Profesjonalny podkład muzyczny oraz jingiel stanowią odpowiednik graficznego logo – z pewnością kojarzysz złote łuki McDonald’s, a czytając jingiel marki – “I’m lovin’ it” rozbrzmiewa Ci on w głowie. To dowód na to, że, aby uczynić produkt lub usługę lepiej zapadającymi w pamięć warto wykorzystywać moc dźwięku.

Jak stworzyć dobry jingiel reklamowy?

Aby mieć pewność, że muzyka do prezentacji Twojej usługi lub produktu spełni swoje zadanie (zapadnie w pamięć, będzie kojarzona z marką itp.) skorzystaj z pomocy profesjonalnego studia nagrań, takiego jak na przykład XVOICE. Doskonale wiemy jak zwrócić uwagę klienta wyłącznie za pomocą dźwięku, a także jak dobrać jingiel reklamowy do produktu. Ponadto nie boimy się podejmować nawet najbardziej skomplikowanych wyzwań!

Jak wykorzystać jingiel reklamowy i jak promować produkt lub usługę za jego pomocą?

Mamy nadzieję, że przekonaliśmy Cię jak duży potencjał może mieć muzyka do intra i że warto ją wykorzystywać zarówno w spotach radiowych, jak i telewizyjnych. Przedstawiamy 3 tipy jak skutecznie wykorzystać jingle reklamowe do promocji.

  • Umieść melodię bądź slogan na początku lub na końcu reklamy, dzięki czemu lepiej zapadnie w pamięć odbiorców i przyciągnie ich do Ciebie.
  • Jingiel przykuje uwagę – warto żeby był prosty, unikatowy i łatwo zapamiętywalny! Żeby osiągnąć taki efekt skorzystaj z pomocy profesjonalnych studiów dźwiękowych.
  • Muzyka do prezentacji powinna być dobrana pod kątem usługi lub produktu – ciężkie brzmienia nie najlepiej pasują do żłobka. Pamiętaj, że melodia będzie kojarzona z Twoją ofertą.

Ile kosztuje jingiel reklamowy?

To, ile zapłacisz za muzykę do intra zależy od wielu czynników. W XVOICE oferujemy naszym klientom najlepsze usługi w atrakcyjnych cenach. Podejmij się współpracy z nami i przekonaj się, że stworzenie profesjonalnego podkładu muzycznego do prezentacji nie musi być drogie, czasochłonne i trudne. Chętnie pomożemy Ci wybrzmieć!