Skip to Content

TEST

Treść zapowiedzi telefonicznej – co powinna zawierać?

Myślisz nad wprowadzeniem w swojej firmie systemu IVR? Przygotowaliśmy dla Ciebie wpis na temat: zapowiedź telefoniczna – co powinna zawierać? Dzięki temu dowiesz się jak prawidłowo skonstruować tego typu nagranie, […]

Ile kosztuje reklama w radiu?

Zastanawiasz się nad tym, ile kosztuje reklama w radiu? To problem bardziej skomplikowany niż mogłoby się wydawać, ponieważ cena może zależeć od bardzo wielu czynników. Postaramy się przedstawić, co będzie […]

Co to jest postprodukcja dźwięku?

To dzięki niej dobrze słyszymy dialogi w ulubionym filmie. Mało kto jednak wie, że to właśnie jej zasługa. Tą cichą bohaterką jest postprodukcja dźwięku – co to jest, dlaczego jest […]

Jak napisać scenariusz spotu radiowego?

Reklamy są wszędzie wokół nas – w radiu, telewizji, Internecie. Skupmy się na tych pierwszych. Jak powstaje dobry spot radiowy – scenariusz, który zaciekawi odbiorców i skłoni ich do zakupu? […]

IVR – co to jest?

Spotkałeś się kiedyś ze skrótem IVR? Jeśli nie, koniecznie zapoznaj się z tym wpisem blogowym. Dowiesz się z niego co to jest system IVR i jakie korzyści może przynieść Ci […]

Jak głos w reklamie dźwiękowej wpływa na chęć zakupu produktu?

Zastanawiasz się jaki może być wpływ głosu na zakup produktu i czy to w ogóle ma jakiekolwiek znaczenie? Odpowiedź na te pytania jest twierdząca. Często nawet nie zdajemy sobie z […]

Dlaczego reklamy śpiewane wpadają w ucho?

Jak stworzyć reklamę, która wpadnie w ucho? Zastanów się ile spotów telewizyjnych lub radiowych pamiętasz, a teraz pomyśl w ilu z nich znajdowała się chwytliwa melodia lub piosenka. Zapewne odpowiedź […]

Jingiel reklamowy – jak go wykorzystać do promocji usługi

Ciekawa muzyka do intra lub prezentacji może sprawić, że lepiej zapadnie ona w pamięć osób, które usłyszą naszą reklamę. Promocja produktu przez jingiel reklamowy to doskonały sposób, aby wyróżnić swoją […]

Skuteczna reklama radiowa – wykorzystaj bank głosów!

Jeśli chciałbyś stworzyć skuteczną reklamę radiową, która zachęci przyjaznym głosem lektora oraz przekonującym przekazem, zachęcamy do współpracy z naszym profesjonalnym studiem nagraniowym. Naszym atutem jest bogaty bank głosów, w którym […]

Jaki głos wybrać do reklamy radiowej?

Brzmienie ma znaczenie. Wybór odpowiedniego głosu do reklamy radiowej to już połowa sukcesu. Jak to zrobić skutecznie, tak by otrzymać profesjonalne spoty radiowe, które na długo zostaną w pamięci słuchacza. […]