Skip to Content

TEST

Jak zostać lektorem audiobooków?

Gdy czytasz książkę na głos, wiele osób Cię chwali? Zastanawiasz się jak zostać lektorem audiobooków? Jesteś w doskonałym miejscu! Przejdź do lektury i przekonaj się, że dobrze brzmiącym głosem można [...]

Jak stworzyć skuteczną reklamę radiową?

Reklamy radiowe towarzyszą nam każdego dnia – w pracy, w aucie czy komunikacji miejskiej. Niewiele osób jednak wie, jak stworzyć taką reklamę oraz co decyduje o jej skuteczności. Przeczytaj ten [...]

Czy da się zarabiać własnym głosem?

Masz radiowy głos, doskonale radzisz sobie z jego modulacją i zastanawiasz się, czy da się zarabiać własnym głosem? Takie umiejętności są na wagę złota! Charakterystyczna barwa głosu jest pożądana nie [...]

Explainer video – jak zrobić to dobrze?

Profesjonalnie przygotowany explainer video może być jedną z mocniejszych stron Twojej oferty! Specjaliści określą dobre explainer videos za silne, oddziałujące dobrze na odbiorców narzędzie sprzedaży. Zanim jednak dowiesz się, jak [...]

Panele akustyczne – jak są zbudowane i do czego służą?

Każdego dnia z wielu stron docierają do nas różnorodne dźwięki - hałas samochodów zza okna, gwar dobiegający z placu zabaw, dzwonek telefonu... Przez nadmiar dźwięków czasem trudno się skupić na [...]

Jak stworzyć dobry IVR? Poznaj kilka trafnych porad!

IVR to interaktywne menu głosowe, które może odciążyć konsultantów i wspomóc ich w codziennej pracy. Chcesz wiedzieć, jak stworzyć dobry IVR? Aby narzędzie mogło być naprawdę funkcjonalne, trzeba spełnić szereg [...]

Adaptacja akustyczna domowego studia nagrań – na co zwracać uwagę?

Marzysz o swoim własnym domowym studiu nagrań? Podpowiadamy, jak je zrobić. Pamiętaj, że cenną cegiełką do sukcesu, oprócz izolacji dźwięku, będzie adaptacja akustyczna pokoju. Sprawdź, jak wygłuszyć pokój do nagrywania [...]

Film promocyjny – sposób na zwiększenie rozpoznawalności!

Sposoby na promocję firmy są różne: aktywność marki w social mediach, podcasty, strona internetowa, płatne kampanie, reklama dźwiękowa, telewizyjna… Receptą na sukces może być film promocyjny, który nie tylko pomoże [...]

Spot reklamowy – o czym należy pamiętać?

Spot reklamowy to coś więcej niż tradycyjna reklama. Jest nie tylko zachętą do sprzedaży określonego produktu lub usługi, ale również elementem do kształtowania wizerunku marki, zdobycia zaufania klientów oraz stworzenia [...]

Reklama w telewizji, radiu czy Internecie – co wybrać?

Skuteczna reklama powinna informować, przekonywać i przypominać. Nie dziwi więc fakt, że firmy stosują różne rodzaje reklamy i prześcigają się w nowych pomysłach na zaprezentowanie produktu lub usługi. Najczęściej wykorzystywane [...]