Zapowiedzi telefoniczne IVR

Powitania i zapowiedzi telefoniczne IVR to jedna z najtrudniejszych form promocji, wymagająca odpowiedniego przygotowania nagrania i dużej kreatywności.

W naszym profesjonalnym studiu dźwiękowym powstają wysokiej jakości zapowiedzi telefoniczne, w tym nagrania IVR (z ang. Interactive Voice Response). Co to jest? Jest to nazwa systemu telekomunikacyjnego, który stwarza możliwość interaktywnej obsługi  osób dzwoniących.

Powitanie telefoniczne tego rodzaju można porównać do automatycznego call center, ponieważ dzwoniący wysłuchuje nagrania IVR, po czym ma możliwość wyboru poszczególnych pozycji dostępnych w menu dźwiękowym. Zapowiedzi telefoniczne do centrali IVR pozwalają na wybór języka obsługi, uzyskanie informacji o danej usłudze czy weryfikację tożsamości użytkownika (np. hasło, numer telefonu, PIN).

DLA KOGO ZAPOWIEDZI TELEFONICZNE IVR?

Oferujemy usługi. Nasze nagrania IVR nie tylko ułatwiają komunikację, ale też są przyjemne w odbiorze, jak przystało na profesjonalne nagrania lektorskie.

Współpracujemy wyłącznie z zaufanymi aktorami i lektorami . Posiadamy imponujący bank głosów, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Jeśli potrzebujesz wyjątkowej zapowiedzi telefonicznej IVR do centrali lub powitania na telefon firmowy, trafiłeś w odpowiednie miejsce. Produkcja dźwięków to nie tylko nasza praca, ale także wielka pasja Mamy na swoim koncie liczne nagrania, nie tylko zapowiedzi do centrali IVR, ale także profesjonalne powitanie na poczcie głosowej, chwytliwe jingle radiowe, nagrania lektorskie do prezentacji multimedialnych, szkoleń czy udźwiękowienie do reklam telewizyjnych.

CO POWINNA ZAWIERAĆ ZAPOWIEDŹ TELEFONICZNA?

Nagranie do centrali telefonicznej powinno mieć przede wszystkim charakter informacyjny. Komunikat głosowy w centrali powinien mieć też odpowiednią strukturę. Najpierw należy zdecydować się na treść powitania np. “Dzień dobry, dodzwoniłeś się do…” czy “Witaj w firmie…”. Jeśli rozmowa ma być nagrywana, należy w następnej kolejności powiadomić o tym rozmówcę – jest to obowiązek i konieczność. W tym momencie trzeba też umieścić informację o klauzuli RODO, jeśli Twoja firma przetwarza dane osobowe klientów.

Teraz można rozwinąć swoje nagranie IVR. Powitanie telefoniczne może zawierać drzewo menu , o którego strukturze należy poinformować klienta. Najpierw przedstaw odbiorcy, z czym ma do czynienia, poprzez takie komunikaty jak “Wybierz odpowiedni dział” czy “Aby połączyć się z odpowiednim działem, wybierz…”. Teraz przejdź do wymieniania elementów menu – “Dział handlowy – wybierz 1” albo “3 – księgowość”.

Zapowiedzi telefoniczne mogą zawierać również informację o godzinach pracy biura czy agencji. Warto poinformować klienta, w jakich godzinach możliwy jest kontakt, a także zamieścić stosowną informację, jeśli z różnych powodów kontakt jest utrudniony lub niemożliwy. Na końcu nagrania do centrali telefonicznej powinien pojawić się komunikat o informacjach kontaktowych, takich jak adres strony internetowej czy możliwość kontaktu drogą mailową.

Te wskazówki mogą pomóc Ci w przygotowaniu treści zapowiedzi IVR, nie są jednak twardym planem. Pamiętaj, że powitanie głosowe powinno przede wszystkim odzwierciedlać specyfikę branży oraz charakter biznesu, który prowadzisz. Musi być też dostosowane do konkretnej grupy odbiorców.

PRZYKŁADOWE ZAPOWIEDZI IVR

Poniżej znajdziesz przykładowe fragmenty, jak może brzmieć Twoja zapowiedź telefoniczna. Nagrania IVR mogą zawierać podkład muzyczny, nie może on jednak zagłuszać głosu lektora, a nagranie IVR musi być zrozumiałe i wyraźne dla odbiorcy. Warto przy tym pamiętać, aby wybrany utwór muzyczny nie był objęty prawami autorskimi. Do zrealizowania zapowiedzi telefonicznej potrzebny będzie centrala telefoniczna (niekoniecznie fizyczna, wystarczy wirtualna), system oraz telefon.

Lektor będzie potrzebował również tekstu zapowiedzi oraz odpowiedniego zaplecza technicznego. Na szczęście nasze profesjonalne studio lektorskie zapewnia właściwe rozwiązania sprzętowe, pomagamy także w ułożeniu treści i struktury zapowiedzi telefonicznej IVR.

Fragment nagrania lektorskiego do filmu instruktażowego

Nagranie surowe do filmu instruktażowego.

Fragment nagrania lektorskiego do filmu instruktażowego

Nagranie surowe do filmu instruktażowego.

Fragment nagrania lektorskiego do filmu instruktażowego

Nagranie surowe do filmu instruktażowego.

DLACZEGO WARTO ZAMÓWIĆ NAGRANIA IVR WŁAŚNIE U NAS?

Każda zapowiedź telefoniczna jest realizowana ściśle według wymagań klienta, tak by nagranie IVR było w jak najwyższym stopniu zgodne ze specyfiką firmy oraz indywidualnymi preferencjami zamawiającego. Oferujemy sprawną i terminową realizację zamówienia, a także przystępny cennik.

W razie potrzeby służymy także fachowa poradą, na przykład w kwestii wyboru konkretnego głosu lektorskiego. Zapraszamy do kontaktu i skorzystania z naszych usług!

LOSOWE GŁOSY

II grupa - Standard
Marek  xvoice nagrania lektorskie lektor
DEMO
III grupa - Premium
Mateusz xvoice nagrania lektorskie lektor
DEMO
III grupa - Premium
Mirosław xvoice nagrania lektorskie lektor
DEMO
I grupa - Ekonomiczna
Magdalena xvoice nagrania lektorskie lektor
DEMO
REKLAMA
SCENKA
NARRACJA
III grupa - Premium
Radosław xvoice nagrania lektorskie lektor
DEMO
Głos zagraniczny
Oleh xvoice nagrania lektorskie lektor
DEMO

PRACUJ Z NAMI

Jesteś zainteresowany tym, aby Twoje jingle zostały usłyszane w radiu? Zapraszamy do współpracy ze Studiem XVOICE. Przygotowaliśmy dla Ciebie obszerny bank niesamowitych głosów, a także możliwość skorzystania z setek różnych motywów muzycznych. Nie czekaj aż wyprzedzi Cię konkurencja, skontaktuj się z nami już dziś!